براي بررسي عملکرد دو نسخه از يک صفحه مي توانيد از تست A/B استفاده کنيد. اين تست دو صفحه با محتواي مشابه که در يک مورد با هم تفاوت دارند را بررسي مي کند و نتيجه را به شما اعلام ميکند. بدين صورت که نيمي از کاربران به صورت اتفاقي به صفحه B و نيمي ديگر به صفحه A منتقل مي شوند، سپس در يک بازه زماني 3 تا 10 روزه واکنش کاربران در مقابل هر دو صفحه بررسي مي شود. نتيجه به ما اعلام مي کند که کدام صفحه بهتر عمل کرده است و نرخ بازگشت کاربر در آن کمتر بوده. تست A/B هيچ تاثيري بر سئو سايت ندارد و فقط براي بررسي تعداد کليک، با هدف بهبود نرخ تبديل کاربر به مشتري استفاده مي شود.


تست A/B چگونه عمل مي کند؟


فرض کنيد يک بنر تبليغاتي داريم و ميخواهيم نرخ کليک آن را در دو نقطه ي A و B در سايت خود بررسي کنيم. براي اين کار، دو صفحه ايجاد مي کنيم و در نسخه اول بنر را در محل A و در نسخه دوم بنر را در محل B قرار مي دهيم. سپس با استفاده از تست A/B تعداد کليک هاي کاربراني که با صفحه A مواجه شده اند را در برابر کاربراني که با صفحه B مواجه شده اند مقايسه مي کنيم. تست A/B به شرکت ها اين امکان را مي دهد تا با آزمون و خطا تجربه کاربري خود را افزايش دهند.


آموزش رايگان سئو - ارائه خدمات سئو در کرج


 


 


 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

یک استکان خیال مصور ستاره ی آبی مورد عجیب هانس شنیر مجله تفریجی و خبری تیروژ سلام به همگی مینو رایانه Paul دانلود تحقیق